Onze klant Clear Channel verkozen tot Trends Digital Pioneer!

30/11/2017

Onze klant Clear Channel verkozen tot Trends Digital Pioneer!

 

Een beloning voor een geslaagde digitale transformatie waar SIRIUS Insight met haar geomarketingexpertise en geomarketingdata aan heeft bijgedragen. De jury van Trends en Google koos in de categorie Marketing & Communication Clear Channel met haar Genius-OOHoptimiser.

Deze tool combineert big data en geavanceerde algoritmes om zo een netwerk aan reclameborden samen te stellen dat perfect beantwoordt aan de behoefte van adverteerders. De G-OOH genereert de meest optimale oplossing op basis van kwalitatieve, kwantitatieve en affiniteitscriteria opgesteld door de adverteerder, samen met een rapportage van de campagnegegevens.

 

Reclameborden scoren op basis van affiniteitsscores: de toegevoegde waarde van SIRIUS Insight

De betrouwbaarheid van de gegevens en de capaciteit om een robuuste maar begrijpelijke scoringmethode te ontwikkelen overtuigde Clear Channel om samen te werken met SIRIUS Insight.

Doorheen een proces van modellering, verrijking van data met Mosaic Belgium, ruimtelijke weging en statistische analyse werden 15.000 reclameborden gescoord. Deze scores berekent SIRIUS Insight op basis van de omliggende huishoudens, wat een zeer precieze geografische analyse vraagt. De sociodemografische en economische criteria evenals de affiniteiten bestudeert men per statistische sector en zelfs per straatsegment.

 

Meer weten over deze samenwerking?

Download de volledige Client Case.






Titel*
Naam*
Voornaam
Bedrijf*
E-mailadres*
Telefoon
Ja, hou mij op de hoogte van uw activiteiten
Enter the Captcha

Reload
Lead Source
Description