SIRIUS Insight deelt haar analytische expertise

SIRIUS Insight deelt haar analytische expertise ter gelegenheid van de Business & Technology Club #DataSciences

Op maandag 19 maart is SIRIUS Insight uitgenodigd als spreker op een workshop georganiseerd door INFOPOLE. Het doel van deze workshop is om het onderwerp van data vanuit verschillende perspectieven te bekijken. Zo presenteert Raphaël Amory, partner bij SIRIUS Insight, het project People and Places 3.0 dat voor Clear Channel werd gerealiseerd.

Doorheen een proces van modellering en ruimtelijke weging werden de 15.000 reclamezijden gescoord voor zo’n 260 criteria. Dit resulteert in 3 miljoen gegevens die worden doorgegeven aan Clear Channel en die vandaag adverteerders toelaten op basis van heel specifieke criteria reclamezijden te selecteren die perfect aansluiten bij het doelpubliek van hun product.

Meer informatie: http://clusters.wallonie.be/infopole-fr/business-technology-club-datasciences-19-mars-gembloux.html?IDC=1642&IDD=106986

INFOPOLE CLUSTER TIC