Touch Point Insights

31/10/2017

De prestaties en de socio-economische context samen in één interactief dashboard

Een dashboard laat u toe om simpele data om te zetten in interessante perspectieven. Door hier gegevens aan toe te voegen over uw verkooppunten, Belgische huishoudens en de markt krijgt u in een handomdraai inzicht in de prestaties, het potentieel en de tendensen van ieder verkooppunt.

Visualiseer in een handomdraai gegevens op kaarten, meters en andere grafieken om meteen interessante inzichten te bekomen. U beslist zelf welk verkooppunt u wenst te onderzoeken en de gegevens die u hiervoor wilt analyseren.

Waarom Touch Point Insights gebruiken?

  • Duidelijke profilering van uw klanten en prospecten.
  • Verbeterde targetting van marketingacties.
    • Activeer de meest interessante doelgroepen.
    • Concentreer evenementen, promoties, flyers op plaatsen met het hoogste potentieel.
  • Analyseer de effecten van de lokale markt op uw verkooppunten.
    • Evalueer regelmatig de concurrentiedruk.
    • Volg de inkomsten en uitgaven van huishoudens in bepaalde regio’s op.

Uw verkooppunten onder de loep

Analyseer één of al uw verkooppunten op ieder moment van de dag!

Verifieer prestaties, verkoopcijfers, afkomst van klanten, … Analyseer verzorgingsgebieden of bepaal het lokaal potentieel.

Wanneer u een specifiek verkooppunt selecteert, kan u hiervan de belangrijkste gegevens raadplegen: oorsprong van de klanten, omzet, verkoopcijfer, concurrentiedruk, … Tevens kan u de omringende bevolking analyseren en dankzij een profilering met Mosaic Belgium kan u de prospecten targetten die interessant zijn voor uw bedrijf.

Vergelijk eenvoudigweg de prestaties van verschillende verkooppunten en ontdek welke presteren boven of onder het lokaal potentieel. Touch Point Insights biedt u zelfs de mogelijkheid na te gaan in welke wijken het verkooppunt onder of boven het potentieel presteert.

Het is niet langer nodig te wachten tot het einde van het jaar om algemene tendensen waar te nemen en te analyseren. Aan de hand van dit interactief platform kan u zelf gegevens en resultaten van uw verkooppunten raadplegen en analyseren.

Oneindig veel mogelijkheden met Touch Point Insights

  • Analyseer uw gegevens in een geografische context.
  • Confronteer de prestaties van verkooppunten met het lokaal potentieel.
  • Analyseer het Mosaic Belgium-profiel van uw klanten.
  • Volg omzet, verkoopcijfers en prestaties permanent op.
  • Maak verzorgingsgebieden zichtbaar en tastbaar.
  • Evalueer uw marktaandeel en de concurrentiedruk.
  • Geotag uw klanten en prospecten.

Gemodelleerde gegevens in een interactief dashboard

Dankzij onze analytische vaardigheden worden uw gegevens gemodelleerd en in een geografische context geplaatst. Deze informatie wordt vervolgens in samenwerking met Agilos in een dashboard geïntegreerd dat gebaseerd is op de technologie van Qlik Sense.