News

Webinar 28/04: De zoektocht naar relevante data voor de automotive customer journey

Apprenez dans ce webinar comment actionner les bons leviers pour redémarrer vos activités marketing et commerciales

Meer of minder fysieke verkooppunten?

Door de indrukwekkende stijging van het aantal online diensten en webshops met zeer competitieve prijzen stellen heel wat bedrijven hun netwerk aan verkooppunten in vraag. Moeten er nog verkooppunten geopend worden?

WHITEPAPER: DE AUTOMOTIVE SECTOR VERTRAAGT

Eind 2018 telde het Belgisch wagenpark 5.826.987 wagens. Dat is een stijging van 0,83 % ten opzichte van 2017. Deze lichte groei wordt gedragen door Wallonië (+0,91 %) en Vlaanderen (+0,89 %), terwijl in Brussel het wagenpark stagneert met een groei van slechts 0,03 %.

WHITEPAPER: BANKEN IN BELGIË & HUN BANKKANTORENNETTEN

Op tien jaar tijd daalde het aantal bankkantoren in België met zo’n 40%. En ook nu nog worden er regelmatig sluitingen aangekondigd.

23 mei: Breakfast Analytics Club

Neem deel aan dit evenement en ontdek hoe Alteryx kostbare tijd vrijmaakt om uw gegevens te revolutioneren. Weinigen onder ons hebben tijd om deel te nemen aan evenementen die een hele werkdag in beslag nemen, daarom beperken we ons tot de belangrijkste topics waarmee Alteryx u kan helpen. Donderdag 23 mei 2019 van 9 uur tot 11 uur Technopolis Technologielaan 1 2800 Mechelen Map Reserveer uw plaats en leer tijdens deze sessie hoe u: Allerlei datafiles uit het datawarehouse van uw bedrijf, uw computer en de cloud probleemloos kan connecteren. Data kan prepareren, opschonen en analyseren zonder te coderen. Gebruik Continue Reading

Video: Wat is een optimaal verkoopnetwerk en hoe draagt het bij tot een hogere omzet?

Wat is een optimaal verkoopnetwerk en hoe draagt het bij tot een hogere omzet? Locatie, locatie, locatie. Iedere marketer en retailer weet hoe belangrijk het is om hun doelpubliek op de juiste plaats te bereiken. En toch blijkt dat netwerken van verkooppunten in heel wat gevallen last hebben van kannibalisme tussen verkooppunten en een slecht afgedekt marktpotentieel. Wat is een optimaal verkoopnetwerk? Zoals u kan lezen in onze blog over artificial intelligence ontstaan de meeste netwerken aan verkooppunten door een opeenvolging van openingen. Hierbij baseert men zich vaak op buikgevoel of is er sprake van opportunisme, zonder een langetermijnstrategie te Continue Reading