Referenties

De ervaringen van onze klanten

CHWAPI

“De analyses van SIRIUS Insight laten toe om impressies te objectiveren en zijn een belangrijke hulp bij beslissingen.
 Hun luisterbereidheid, hun aanpak op maat en de finesse van hun analytische methodes brengen betrouwbare informatie aan. Hierdoor wordt het makkelijker om juiste en objectieve beslissingen te nemen.”


Didier Delval
Directeur Général
CHwapi

NISSAN

“Om de strategische groei van Nissan te ondersteunen in de volgende jaren, kozen we in 2016 om met SIRIUS Insight een geomarketingstudie te realiseren. Zij leverden ons een blue print van het optimale dealernetwerk in België en Luxemburg. SIRIUS Insight is een zeer professionele en aangename partner om mee samen te werken. De samenwerking verliep volgens een gestructureerd proces met duidelijke mijlpalen en tussentijdse resultaten. SIRIUS Insight voldeed aan onze verwachtingen zowel op het vlak van flexibiliteit als voor het respecteren van deadlines.  Met voldoende vergadermomenten kwamen wij tot een resultaat dat beantwoordde aan onze verwachtingen.  We kunnen de samenwerking met SIRIUS Insight als een professionele en bekwame partner sterk aanbevelen.”


Mischa Cohenno
Director DND & CQ
Nissan Benelux

Clear Channel

“Sinds 2016 werkt Clear Channel samen met SIRIUS Insight voor de ontwikkeling van People & Places 3.0. Heel snel begreep SIRIUS Insight onze verwachtingen en de inzet van ons project. Ze stelden ons een robuuste maar transparante scoringmethode voor, gebaseerd op affiniteiten van huishoudens.
Met flexibiliteit en proactiviteit werd dit project waargemaakt binnen de deadlines en de grenzen van het budget.
Het resultaat maakt van Clear Channel een pionier op het vlak van microtargeting van Out of Home reclamecampagnes.”


Kathy Vandevelde
Head of GTM
Clear Channel Belgium

Induscabel

“De analyse en de profilering hebben ons een betere kennis van onze klanten opgeleverd.
We weten nu wie ze zijn, van waar ze komen, wat hun interesses en hun voorkeuren zijn. 
We weten zelfs welke media we moeten gebruiken om hen effectief te bereiken.
We hebben die kennis benut om onze positionering en het marketingbeleid van Induscabel aan te passen.”


Isabel Pozy
Directrice Commerciale et Marketing
Induscabel

Coca-Cola

“Heel wat analyses worden hier op wekelijkse en maandelijkse basis gerealiseerd.
In Excel betekende dit dat we steeds van nul af aan begonnen. Vele dagen werk waren vaak nodig om het resultaat op tijd te bekomen.
Een grote hoeveelheid werk wordt vandaag geautomatiseerd in Alteryx. Zo maken we tijd vrij om nieuwe en interessantere analyses te realiseren.
Alteryx heeft onze werkwijze zo efficiënt en betrouwbaar gemaakt dat het vandaag ondenkbaar is zonder deze software te werken.”


Alexandre Snoeck
Data Manager
Coca-Cola European Partners Belgium

Matexi

“Op basis van de sociologische, demografische en economische informatie aanwezig in Mosaic Belgium, is Matexi in staat een gedetailleerd beeld te krijgen van de lokale bevolking. 
 Voor zowel de evaluatie van de ligging van bouwgronden, het kiezen van het type woningen dat we wensen te ontwikkelen, als de profilering van potentiele kopers is Mosaic Belgium een belangrijk hulpmiddel om objectieve beslissingen te nemen.”


Roel Helgers
Market Economist
Matexi

Modis

“De samenwerking met SIRIUS Insight heeft ons toegelaten de sterktes en zwaktes van ons dealernetwerk te identificeren.
 Hun werk hielp ons om onze commerciële doelstellingen te objectiveren, het marktpotentieel te lokaliseren en de overlappende prospectiezones te identificeren. 
 Met deze objectief becijferde elementen hadden wij alles in handen om ons af te stemmen met de verschillende partners.”


Arnaud Dresse
CEO Modis
Moorkens distribution

Partenamut

“Het was een waar genoegen om in dit project samen te werken met SIRIUS Insight. Heel snel begrepen zij onze bedrijfswaarden, doelen en specifieke aandachtspunten. Hierdoor ontstond meteen een professionele verstandhouding gebaseerd op vertrouwen en respect. Hun indrukwekkende expertise en modellen boden een grote toegevoegde waarde op onze interne kennis. Met flexibiliteit en een klantgerichte attitude deed SIRIUS Insight alles wat nodig was om onze vragen volledig te beantwoorden. De samenwerking resulteerde in duidelijke inzichten die ons nu toelaten het toekomstige distributienetwerk en multichannel strategie uit te tekenen.”


Patrick Meilleur
Directeur Distribution, e-Business et Services Clients,
Partenamut

ING

“In 2015 stond SIRIUS Insight ons bij in de studie die het vastleggen van 
ons optimaal kantorennetwerk tot doel had. We hebben hierbij SIRIUS Insight ervaren als een zakenpartner die de juiste expertise heeft om de de geavanceerde analyses te realiseren evenals de nodige data aan te leveren.
Hun professionele attitude, betrokkenheid en flexibiliteit in het project hebben ervoor gezorgd dat alle doelstellingen in de gevraagde timing succesvol zijn gerealiseerd. Met veel genoegen kijk terug op deze samenwerking en ik hoop dit opnieuw 
te kunnen ervaren in toekomstige projecten.” 


Bas Heemskerk
Human Channels – Face Change
ING Belgium

Pharmacies SERVAIS

“Reeds 15 jaar lang appreciëren wij het professionalisme van het team van SIRIUS Insight in het realiseren van kwaliteitsvolle en gedetailleerde analyses.
 Met hun flexibele houding en vooral betrouwbare resultaten zijn wij in staat strategische beslissingen te nemen evenals stevig onderbouwde dossiers in te dienen bij de bevoegde organen.”


Pharmacies Servais

EY

“De gevorderde Alteryx training heeft ons performanter gemaakt en maakt het mogelijk innovatieve analyses te ontwikkelen. Monotone manipulaties zijn nu geautomatiseerd en complexe analyses worden zeer snel gerealiseerd. Het gebeurt allemaal met minder foutmeldingen, minder handmatige manipulaties en dus minder risico’s bij het verwerken van de data. De expertise en techniciteit van de SIRIUS Insight consultants zorgden voor een training die perfect aansloot op onze behoeften.”


Caroline Cleppert
Senior Manager
EY

D’Ieteren

“Met precieze kennis van onze data en de automotive sector is SIRIUS Insight voor ons reeds 15 jaar een betrouwbare en flexibele partner.
 Hun sterk analytisch vermogen en hun expertise op het vlak van geomarketing leveren belangrijke inzichten om onze strategische vragen te beantwoorden en zo optimale en rendabele beslissingen te nemen.”


Peter De Preter
Market Research & Business Insight Manager
D’Ieteren Auto

Carrefour

“Om het marktaandeel van Carrefour te bewaren moeten we de operationele efficiëntie van Carrefour verhogen. 
Het bepalen van de concurrentiedruk laat ons toe een beter inzicht te hebben in onze markt, de gedragingen van de consumenten en de strategie van onze concurrenten.”


Ingmar Peeters
Geomarketing Intelligence Manager
Carrefour