• Blog
  • Whitepapers
    • Rapport locatieplanning
    • Leadkwalificatie
    • Apothekenlandschap (2025)
    • Apotheken (2021)
    • Het aantal apotheken in België daalt verder (2020)
    • de Belgische biomarkt (2020)
    • Biologische voedingswinkels in België (2018)
    • Experts (2018)
    • Banken en verzekeringen (2019)
    • DE AUTOMOTIVE SECTOR VERTRAAGT (2019)
    • Automotive: De (r)evolutie binnen de markt (2018)
  • Pers
  • Jobs
  • NL
    • FR
    • UK
  • SIRIUS INSIGHT
    • Missie
    • Waarden
    • Geschiedenis
    • Team
    • Partners
    • Jobs
  • Geomarketingdiensten
    • Strategische geomarketing
    • Retailnetwerk
    • Klantengedrag
    • Consumentendata
    • Dividuals®
  • Sectoren
    • Banken & Verzekeringen
    • Retail
    • Automotive
    • Ziekenfondsen
    • Ziekenhuizen
    • Apotheken
    • Media-Agentschappen
    • Telecom/Energie
    • FMCG
    • Immobiliën
  • Referenties
  • Contact
    • Waar vindt u ons?
    • Gebeld worden
    • Een afspraak maken
    • Een e-mail sturen

Geschiedenis

Een heel SIRIUS verhaal!

In 1990 werd ADHOC SOLUTIONS, pionier op het gebied van geomarketing, opgericht door Raphaël Amory en twee partners. De onderneming is gevestigd in Louvain-la-Neuve en helpt haar klanten hun markt beter te begrijpen en hun distributienetwerk in België te optimaliseren door middel van geomarketingtechnieken. 

De zaken lopen uitstekend en de onderneming voert een groot aantal opdrachten uit voor grote bedrijven en overheidsinstellingen. De firma ontwikkelt zich goed en het team van experts groeit. “We worden snel een belangrijke speler op de Belgische markt”, aldus Raphaël Amory – Partner.

Na enkele jaren trekt het bedrijf internationale aandacht. In 2006 wordt het overgenomen door EXPERIAN MARKETING SERVICES. Deze internationale groep, gespecialiseerd in Marketing Services, is aanwezig op de vijf continenten met 19.000 medewerkers aan boord. ADHOC SOLUTIONS wordt EXPERIAN Belgium en Ronald den Ouden voegt zich bij het team. “Als Experian Belgium”, zegt Ronald den Ouden – Partner, “hebben we onze knowhow kunnen exporteren en onze Belgische oplossingen en producten kunnen aanvullen, inclusief het klanteninzicht en de cross-channelmarketing.”

In 2012 wijzigt de EXPERIAN groep haar strategie en verlaat de Belgische structuur de groep, onder leiding van Raphaël Amory, Ronald den Ouden en Olivier Janssens.

“Vanaf april 2013 kregen we onze autonomie terug”, zegt Olivier Janssens. “Onder de naam SIRIUS Insight bieden we onze klanten unieke en innovatieve oplossingen waarmee ze de juiste beslissingen kunnen nemen over het optimaliseren van hun marketing en sales, door middel van inzicht in de klanten en kanalen.”

De onderneming ondertekent een partnership met EXPERIAN MARKETING SERVICES en onderhoudt een nauwe samenwerking.

Sindsdien blijft de onderneming zich ontwikkelen en specialiseren in nieuwe markten. Vandaag is SIRIUS Insight een belangrijke speler in de geomarketingmarkt die zich onderscheidt door haar globale ontwikkelingsstrategieën, gericht op lange termijn.

Over ons

SIRIUS Insight is een Belgisch adviesbureau gespecialiseerd in geomarketingstrategie. Gebaseerd op betrouwbare consumenten- en marktdata en op artificiële intelligentie biedt SIRIUS Insight heldere en precieze antwoorden op de cruciale vragen rond marktpositionering, locatie en marketingcampagnes.


SIRIUS Insight 2021
Alle rechten voorbehoudenAlgemene voorwaardenPrivacybeleidCookies
Realisatie NC Communication

SIRIUS Insight

Avenue Alexander Fleming, 10
1348 Louvain-la-Neuve

BTW: BE0440647343

+32 (0)10 46 46 46
info@siriusinsight.be

Volg ons

LinkedIn
Facebook
YouTube

Gérer le consentement
Pour offrir les meilleures expériences, nous utilisons des technologies telles que les cookies pour stocker et/ou accéder aux informations des appareils. Le fait de consentir à ces technologies nous permettra de traiter des données telles que le comportement de navigation ou les ID uniques sur ce site. Le fait de ne pas consentir ou de retirer son consentement peut avoir un effet négatif sur certaines caractéristiques et fonctions.
Fonctionnel Altijd actief
L’accès ou le stockage technique est strictement nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de permettre l’utilisation d’un service spécifique explicitement demandé par l’abonné ou l’utilisateur, ou dans le seul but d’effectuer la transmission d’une communication sur un réseau de communications électroniques.
Préférences
L’accès ou le stockage technique est nécessaire dans la finalité d’intérêt légitime de stocker des préférences qui ne sont pas demandées par l’abonné ou l’internaute.
Statistiques
Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement à des fins statistiques. Le stockage ou l’accès technique qui est utilisé exclusivement dans des finalités statistiques anonymes. En l’absence d’une assignation à comparaître, d’une conformité volontaire de la part de votre fournisseur d’accès à internet ou d’enregistrements supplémentaires provenant d’une tierce partie, les informations stockées ou extraites à cette seule fin ne peuvent généralement pas être utilisées pour vous identifier.
Marketing
L’accès ou le stockage technique est nécessaire pour créer des profils d’internautes afin d’envoyer des publicités, ou pour suivre l’utilisateur sur un site web ou sur plusieurs sites web ayant des finalités marketing similaires.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voir les préférences
{title} {title} {title}