“Om de strategische groei van Nissan te ondersteunen in de volgende jaren, kozen we in 2016 om met SIRIUS Insight een geomarketingstudie te realiseren. Zij leverden ons een blue print van het optimale dealernetwerk in België en Luxemburg. SIRIUS Insight is een zeer professionele en aangename partner om mee samen te werken. De samenwerking verliep volgens een gestructureerd proces met duidelijke mijlpalen en tussentijdse resultaten. SIRIUS Insight voldeed aan onze verwachtingen zowel op het vlak van flexibiliteit als voor het respecteren van deadlines. Met voldoende vergadermomenten kwamen wij tot een resultaat dat beantwoordde aan onze verwachtingen. We kunnen de samenwerking met SIRIUS Insight als een professionele en bekwame partner sterk aanbevelen.”
Mischa Cohenno
Director DND & CQ
Nissan Benelux
“Met precieze kennis van onze data en de automotive sector is SIRIUS Insight voor ons reeds 15 jaar een betrouwbare en flexibele partner.
Hun sterk analytisch vermogen en hun expertise op het vlak van geomarketing leveren belangrijke inzichten om onze strategische vragen te beantwoorden en zo optimale en rendabele beslissingen te nemen.”
Peter de Preter
Market Research & Business Insight Manager
D’Ieteren Auto
Modis
“De samenwerking met SIRIUS Insight heeft ons toegelaten de sterktes en zwaktes van ons dealernetwerk te identificeren.
Hun werk hielp ons om onze commerciële doelstellingen te objectiveren, het marktpotentieel te lokaliseren en de overlappende prospectiezones te identificeren.
Met deze objectief becijferde elementen hadden wij alles in handen om ons af te stemmen met de verschillende partners.”
Arnaud Dresse
CEO
Modis (Moorkens distribution)