Leadkwalificatie

Hoe wordt u een ‘leader’ in kwalitatieve leads?

Met de nieuwe ‘Whitepaper’ van SIRIUS Insight komt u te weten wat het belang is van een slimme leadkwalificatie,  én hoe u dankzij segmentatie snel en efficiënt kunt beoordelen welke waarde een lead heeft voor uw organisatie. Tegelijk worden een aantal praktijkvoorbeelden aangereikt van organisaties die door de toepassing van segmentatiedata in hun leadkwalificatieproces een groot rendementsvoordeel behalen.

Weet welke klanten lonend zijn

Het belang van een waterdicht leadkwalificatieproces is veel groter dan u denkt. Al was het maar om potentiële klanten van blindgangers te scheiden. Want hoe u het ook draait of keert, het vermogen om de juiste leads te vinden, te kwalificeren en te converteren is de basis voor het succes van uw organisatie. Verkopen aan de juiste klanten betekent niet alleen meer inkomsten en omzet, maar leidt ook tot méér tevreden klanten en referral-verkopen. Met goede prospectietools kunt u dichtbij komen, maar met slimme leadkwalificatie haalt u zegevierend de finish.

Mosaic Belgium helpt u om de juiste leads te ‘targeten’

Door onze jarenlange ervaring kennen wij de obstakels en weten wij waar de kansen liggen. Met behulp van de Mosaic Belgium consumentenprofielen kunt u in één oogopslag zien welk soort doelgroep de geïnteresseerde consument is, én dus welke nettowaarde deze consument vertegenwoordigt. Dat heeft onder meer het voordeel dat u prioriteiten kunt toekennen aan leadgroepen, én dat u kunt diversifiëren op het kanaal dat u voor de leads gebruikt, gaande van 1-op-1 tot een geautomatiseerde marketingbenadering voor de minder kansrijke leads.

Ook als je met de beoogde klant al in gesprek bent, is er nog steeds veel winst te behalen door segmentatie toe te passen in de opvolging. Het volstaat om per segment in kaart te brengen wat de behoeften zijn én hoe groot de kans is dat in die behoeften voorzien gaat worden. Integreert u vervolgens deze inzichten via de SIRIUS Insight data in uw opvolgingsproces, dan realiseert u met eenvoudige middelen een grote en vooraf te berekenen winst.

Contacteer ons om uw project te bespreken

Verrijkende samenwerking, verreikende resultaten

SIRIUS Insight is inmiddels 30 jaar actief én heeft een brede specialisatie opgebouwd in de bank- en verzekeringssector, de energie- en telecomwereld, ‘automotive’, gezondheidszorg en retail.

SIRIUS Insight biedt innovatieve oplossingen aan – met een uniek inzicht van klanten en kanalen –, zodat de klanten de juiste beslissingen nemen voor het optimaliseren van hun ‘marketing’ en ‘sales’.

SIRIUS Insight hanteert betrouwbare consumenten- en marktdata én maakt gebruik van artificiële intelligentie om met de eigen ontwikkelde Mosaic Belgium consumentensegmentatie voordelen te creëren voor elke moderne marketeer.

Download nú de whitepaper

SIRIUS Insight verwerkt persoons- en andere gegevens in overeenstemming met de geldende wetten en regelgeving. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.