Met Dividuals® identificeert, lokaliseert en kwantificeert u uw doelgroepen en leert u ze beter kennen. Zo beschikt u over objectieve gegevens om bijvoorbeeld uw persona’s te definiëren en de boodschappen en kanalen aan te passen in functie van hun specificiteit. Kom de gewoontes van uw doelpubliek te weten op het vlak van mobiliteit, aankoopgedrag, winkelketens, online en offline aankopen, hun geliefkoosde merken… Ook de meer klassieke criteria zoals leeftijd, inkomensklasse enz. zijn toegankelijk via Dividuals®.
Kruis de gegevens van Dividuals® met uw klantgegevens om uw klantenprofiel te verfijnen en om lookalike-prospecten te identificeren en gerichtere campagnes te versturen. Met Dividuals® houdt u ook de vinger aan de pols door aankoopgewoontes en trends te volgen. Met deze kennis zorgt u steeds voor de gepaste boodschappen, kanalen en targeting.
Aangezien uw campagnes rekening houden met de kenmerken van uw diverse doelgroepen, zijn zij altijd adequaat en nauwkeurig getarget. Elke euro die u investeert wordt zo optimaal benut en zorgt voor meer leads en meer conversies.
Dividuals® werd ontwikkeld met respect voor de privacy van de consumenten. Deze oplossing voldoet volledig aan de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) en maakt geen gebruik van 3rd Party Cookies. Hun toekomstige verdwijning is voor u dus geen probleem.
Ontdek alles over Dividuals op de specifieke Dividuals-website. Dividuals® is de meest geavanceerde consumentensegmentatie die voor ongeëvenaarde inzichten zorgt in uw klantenbestand, hun locaties nauwkeurig in kaart brengt en haarfijne targeting mogelijk maakt.