De Belgische markt is complex, maar heeft veel potentieel. Om u te helpen om in contact te komen met de 11 miljoen consumenten, stelt SIRIUS Insight u Dividuals® voor.
Met behulp van deze geavanceerde consumentensegmentatie kunt u uw doelgroepen identificeren, kwantificeren, lokaliseren en inzicht krijgen in hun interesses en gedragingen.
Leeftijd, inkomen, woonplaats, type woning, consumptiegewoontes, gedrag, mediagebruik, … op basis van meer dan 2.000 kenmerken krijgt u een totaalbeeld van alle Belgische huishoudens. Zo identificeert u hun behoeften en speelt u in op deze kansen. Bovendien is Dividuals® veel meer dan alleen maar een “momentopname” van de Belgische consumenten: met Dividuals® kunt u ook de evolutie van trends en koopgedrag opvolgen. Zo zit u altijd op één lijn met uw doelpubliek en kunt u uw inspanningen beter doen renderen.
Dividuals® is een geografische segmentatie van de Belgische bevolking waarin consumenten ingedeeld zijn op basis van vergelijkbare kenmerken. Dankzij de regelmatige updates van de brondata heeft u steeds een realistisch en accuraat beeld van de evoluties bij de Belgische consumenten. De geogelokaliseerde gegevens zijn afkomstig van diverse en betrouwbare bronnen, zijn anoniem en voldoen volledig aan de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG).
Ontdek alles over Dividuals op de specifieke Dividuals-website. Dividuals® is de meest geavanceerde consumentensegmentatie die voor ongeëvenaarde inzichten zorgt in uw klantenbestand, hun locaties nauwkeurig in kaart brengt en haarfijne targeting mogelijk maakt.