“Om het marktaandeel van Carrefour te bewaren moeten we de operationele efficiëntie van Carrefour verhogen.
Het bepalen van de concurrentiedruk laat ons toe een beter inzicht te hebben in onze markt, de gedragingen van de consumenten en de strategie van onze concurrenten.”
Ingmar Peeters
Geomarketing Intelligence Manager
Carrefour
“De analyse en de profilering hebben ons een betere kennis van onze klanten opgeleverd.
We weten nu wie ze zijn, van waar ze komen, wat hun interesses en hun voorkeuren zijn.
We weten zelfs welke media we moeten gebruiken om hen effectief te bereiken.
We hebben die kennis benut om onze positionering en het marketingbeleid van Induscabel aan te passen.”
Isabel Pozy
Commercieel- en Marketingdirecteur
Induscabel
SIRIUS Insight zorgde voor een stapsgewijze begeleiding van onze strategische reflexie. Doorheen een meeslepend verhaal ontdekten we ons potentieel, onze doelgroep en de marktopportuniteiten. De samenwerking is bijzonder verhelderend en bovendien aangenaam.
Bram te Riele
Hoofd afdeling Retail
Simon Lévelt